.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض دكتر شجاعي به خريد و فروش آرا در ساري
دكتر سيدرمضان شجاعي نامزد هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از شهرستان ساري ،با حضور در ستاد انتخابات استان بطور شفاهي نسبت به تخلفات انجام گرفته در ساعات پاياني اخذ راي اعتراض كرد.وي گفت: متاسفانه برخي از كانديداها ...
اعتراض دكتر شجاعي به خريد و فروش آرا در ساري


به گزارش شمال نيوز ، دكتر سيدرمضان شجاعي نامزد هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از شهرستان ساري ،با حضور در ستاد انتخابات استان بطور شفاهي نسبت به تخلفات انجام گرفته در ساعات پاياني اخذ راي اعتراض كرد.
وي گفت: متاسفانه برخي از كانديداها رويه مناسبي را در انتخابات در پيش نمي گيرند و كساني كه در حال غرق شدن هستند دست به كارهايي مي كنند كه دور از شان مردم ساري است .
اين در حالي است كه از حدود 2 ساعت پيش از اتمام انتخابات هر راي با مبلغي حدود 15 تا 20 هزار تومان خريداري مي شود و افراد وابسته به كاندايداهاي خاص با حضور در اطراف شعب اخذ راي به چنين اقداماتي دست مي زنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 25 اسفند 1386
با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی شمال نیوز و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.